سرمربی تیم والیبال سپاهان :
سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با توجه به جایگاه دو تیم پیش بینی بازی سخت را داشتیم، اما به بازیکنانم برای پیروزی در این میدان اعتماد داشتم.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 08 November 2021

رحمان محمدی راد پس از پیروزی 3 بر یک تیمش در مقابل لبنیات هراز آمل از هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم بازی با کیفیت و خوبی به نمایش گذاشتند، از بازی و عملکرد بازیکنانم راضی هستم. تیم هراز هم مانند ما باخت نداشت و همه انتظار یک بازی نزدیک و سخت را داشتند.
وی افزود: در دو ستی که توانستیم به پیروزی برسیم در حقیقت توانستیم تیم حریف را تحت تاثیر بازی خوبمان قرار دهیم، اما از ست سوم بازی که از هراز انتظار داشتیم شاهد بودیم هرچند می توانستیم 3 برصفر به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم والیبال سپاهان تصریح آنها در ست سوم توانستند نظم بازی ما را برهم بزنند و به پیروزی برسند. تیم ما تجربه بسیار خوبی دارد و توانستیم با در دست گرفتن مدیریت بازی به برتی برسیم. بازیکنان تیم برای تمام امتیازات جنگیدند و توانستیم در ست چهارم نتیجه بازی را عوض کنیم.
محمدی راد در خصوص عملکرد ملابهرامی و تعویضش با پزشکی در دقایق پایانی ست چهارم گفت: فرزاد ملابهرامی بازیکن خوبی است که هر زمان در هر پستی به میدان رفته با تمام وجود بازی کرده و کارآیی و عملکردش برای ما ثابت شده است، بازیکنان پر انرژی است، هر چند اعتقاد دارم همه بازیکنان تیم خوب بودند، به آنها اعتماد داشتم که می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار